Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dresden

Door: Riky en Harrie

Blijf op de hoogte en volg Riky en Harrie

28 Juni 2014 | Duitsland, Dresden


Vanmorgen ietsje later Meissen verlaten, we hoeven vandaag ook maar een stukje te fietsen. De berg van het hotel weer afgeborteld en we kunnen beginnen. Het is prachtig weer, de zon schijnt en de route is mooi. We doen het dan ook op ons gemak, zo hebben we het ons voorgesteld.
Om half 12 zijn we al in Dresden. Op naar de toeristeninformatie midden in het centrum. Voor mij is dit niet zo gemakkelijk nu ik ietwat gehandicapt ben stuur ik niet zo snel tussen de mensen door. Harrie is naar binnen en en regelt een hotel voor de komende nacht. Het hotel wordt "Hotel Am Terassenufer" genoemd. Als ik de typische oostblokflat zie denk ik er het mijne van, maar binnen is alles prima de luxe opgeknapt. Een prima kamer, dichtbij het centrum. Wat willen we nog meer, gratis wifi zou fijn zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riky en Harrie

Riky en Harrie op de fiets naar Santiiago de Compostella.

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 70096

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 16 September 2017

Onderweg naar Rome

25 Juni 2014 - 19 Juli 2014

Van Pruisen naar HabsBurg.

03 Mei 2013 - 14 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: