Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dresden

Door: Riky en Harrie

Blijf op de hoogte en volg Riky en Harrie

28 Juni 2014 | Duitsland, Dresden

Vanmorgen ietsje later Meissen verlaten, we hoeven vandaag ook maar een stukje te fietsen. De berg van het hotel weer afgeborteld en we kunnen beginnen. Het is prachtig weer, de zon schijnt en de route is mooi. We doen het dan ook op ons gemak, zo hebben we het ons voorgesteld.
Om half 12 zijn we al in Dresden. Op naar de toeristeninformatie midden in het centrum. Voor mij is dit niet zo gemakkelijk nu ik ietwat gehandicapt ben stuur ik niet zo snel tussen de mensen door. Harrie is naar binnen en en regelt een hotel voor de komende nacht. Het hotel wordt "Hotel Am Terassenufer" genoemd. Als ik de typische oostblokflat zie denk ik er het mijne van, maar binnen is alles prima de luxe opgeknapt. Een prima kamer, dichtbij het centrum. Wat willen we nog meer, gratis wifi zou fijn zijn.