De 1e etappe - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu De 1e etappe - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Riky en Harrie Oosterhout - WaarBenJij.nu

De 1e etappe

Door: Riky

Blijf op de hoogte en volg Riky en Harrie

03 Mei 2013 | Nederland, Bergeijk

En dan eindelijk is de dag daar dat het werkelijkheid wordt.
Na een week van zenuwen zijn die nu voorbij. Elke dag de weersvoorspellingen checken en dan er achter komen dat die dus niet kloppen. Geen wolken vandaag en zeker geen regen.
Prachtig weer met veel zon.
Vanmorgen om 9 uur zijn we met Tino en Huub richting Asten vertrokken en dat ging al als een speer, wind in de rug dat wil wel.
In Asten op Paul en Marianne gewacht samen met ons mam en Saskia die ons daar nog uitgezwaaid hebben.
Vandaar via Heeze en Leende naar Bergeijk, waar we te vroeg dreigden aan te komen. Dus maar eventjes naar oud collega Sylvia gebeld en daar nog een tussenstop gemaakt en lekker in het zonnetje gezeten.
Nu zijn we in de B&B de oude bank, wat vroeger ook de oude Rabobank was. Dat doet Marianne deugt zij is nog steeds een Rabo medewerkster.
So far so good. Zo meteen gaan we lekker een hapje eten en dan morgen weer verder.

• 03 Mei 2013 - 17:57

Petra:

Dat klinkt als een mooi begin van een paar heerlijke weken fietsen! Niets mis mee! :-) Njoy!

• 03 Mei 2013 - 18:04

Carla:

Gelukkig zijn de zenuwen voorbij en de kilometers veroverd!! Een goed begin.... Veel plezier.

• 03 Mei 2013 - 18:16

Maria:

Dat ziet er goed uit, ga lekker zo door! Een heel goede reis verder.

• 03 Mei 2013 - 18:37

Anja:

De eerste dag zit erop voor jullie .Ik vond het jammer dat ik vanmorgen geen tijd had om jullie mee uit te zwaaien. Lekker eten voor zometeen en morgenvroeg weer lekker op de fiets. Waar is de foto van de boeddha.

• 03 Mei 2013 - 18:55

Jose Joosten:

Hallo, wat fijn dat het begin gemaakt is, en dat het goed fietsweer is geweest.
    Zometeen lekker eten en morgen de wind in de rug.
    Gr. Peter en Jose

• 03 Mei 2013 - 19:29

Ank En Frans:

Hoi reizigers!!
    Fijn zo'n goeie start, een goed begin....
    Gelukkig hebben jullie beter weer dan het hier in de Morvan is, maar de vooruitzichten zijn beter gelukkig.
    Leuke foto's trouwens.
    Goeie reis verder!
    Groeten,
    Ank en Frans

• 03 Mei 2013 - 21:25

Marie-José:

Fijn dat jullie zo'n goede start hebben gemaakt met een heerlijk voorjaarszonnetje. De spits is eraf. Ga zo door en veel fietsplezier.

• 03 Mei 2013 - 21:57

Janice:

Fijn de eerste dag zit erop. Een hele goede reis.
    Grt, Janice

• 04 Mei 2013 - 07:54

Eva:

Klinkt als een goed begin! Succes nog en vooral: geniet!

• 04 Mei 2013 - 08:22

Wim En Marleen:

Goeiemorgen sportievelingen,

Het is weer stralend weer zodat jullie er weer een mooie dagvan kunnen maken.
    Veel succes!

• 04 Mei 2013 - 09:22

Cilia:

Zo de kop is eraf, goed begin.
    Geniet ervan, de weken zijn zo voorbij.
    We volgen jullie wel.
    Gr cilia